x
Menü
Dil
:
Sepetim(0)
:
0,00 TL
Üyelik İşlemleri
Şifremi Unuttum
Sepetim

Garanti ve İade Koşulları

SİPARİŞ İPTALİ

Siparişinizi aşağıdaki koşullar çerçevesinde iptal edebilirsiniz:

Sipariş İptali:

Mağazamızda verdiğiniz sipariş, işlem sürecine başladığı andan itibaren şu aşamalardan geçer: "Sipariş Oluşturuldu", "İşleme Alındı", "Onaylandı" ve "Kargoya Verildi". Kargoya verilen siparişler iptal edilemez. Siparişinizin ödemesi henüz onaylanmamışsa iptal işlemi yapılabilir. Ancak, ödemesi onaylanmış ve işlem tamamlanmış siparişler için iptal yapılamaz. Bu durumda iade prosedürü devreye girer.

Ödeme İptali:

Ödeme alınmış ancak kargoya verilmemiş siparişler için, iptal koşullarına uygun olarak gerçekleştirilen işlemlerde, ürün için ödenen ücretler kesintisiz olarak ve ödeme yapılan kanal aracılığıyla müşteriye geri ödenir.

İADE KOŞULLARI VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİ

I. Vazgeçme Hakkı (Cayma Hakkı):

• Almış olduğunuz ürünü, ambalajı açılmadan, kullanılmadan ve bozulmasına imkan vermeden, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.
• Orijinal kutusu bozulmuş, tekrar satışa sunulma özelliğini kaybetmiş veya başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
• Ürünler, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmelidir.

• Cayma/Vazgeçme Hakkı, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (6502 sayılı Kanun) ve Mesafeli Satış Sözleşmeleri Yönetmeliği'ne göre, kişiye özel veya özel olarak üretilen ürünler için geçerli değildir.
• İade ürünlerinizi göndermeden önce, iade nedeninizi belirterek fatura numaranız veya sipariş numaranızı içeren bir mesajı e-posta adresimize (muhase@ihvan.com.tr) veya WhatsApp hattımıza (05452237669) yazarak gönderiniz. Müşteri hizmetleri, gönderdiğiniz e-posta veya WhatsApp mesajı aracılığıyla sizinle iletişime geçecek ve iade sürecini nasıl başlatacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.
• Cayma/Vazgeç hakkı kapsamında yapılan iadelerde (beğenmeme, bol/dar gelme gibi durumlar) iade kargo ücreti müşteri tarafından karşılanacaktır.

II. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler:

• Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için, kapınıza gelen siparişi teslim almadan önce, ambalajda herhangi bir bozukluk, kırıklık veya yırtık olup olmadığını kontrol ediniz. Ambalajda bir sorun fark ederseniz, paketin fotoğrafını çekiniz ve kargo yetkilisinin yanında paketi açınız. Ürünle ilgili herhangi bir hata, eksiklik veya tahribat olup olmadığını dikkatlice kontrol edin.
• Eğer ürününüzde hasar veya eksiklik varsa, ürünü kargo görevlisine teslim almayınız ve kargo görevlisi ile tutanak tutturunuz. Bu tutanak, hasarın kaydedilmesi için önemlidir. Bu durumu 05452237669 numaralı whatsapp hattında müşteri hizmetlerine bilgi vererek ilgili sürecinizi başlatınız.
• Aksi takdirde, ürünü eksiksiz aldığınız kabul edilir ve iade işlemi gerçekleştirilemez.
• Fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilen ürünlerin iadeleri firmamız tarafından kabul edilmemektedir.

III. Ayıplı Ürünler:

• Teslimat sırasında fark edilemeyen ya da kullanım sırasında meydana gelen ayıplı ürünlerinizi, ürün hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaranızı içeren bir mesaj ile e-posta adresimize veya iletişim bölümümüze gönderebilirsiniz. Müşteri hizmetleri, gönderdiğiniz gerekçenizi uygun görmesi halinde, faturanızla birlikte ürününüzü firmaya incelemeye gönderir. Yapılan inceleme sonucunda ürünün ayıplı olduğu tespit edilirse, talebinize göre aynı ücrette başka bir ürün temin edilebilir ya da ödemeniz iade edilir.
• Ayıplı ürünlerde iade edilen ürünün taşıma masrafları firmamız tarafından karşılanacaktır.

IV ÜCRET İADESİ:

• İade edilen ürün firmamıza ulaştıktan sonra, yasal olarak iade bedelinin müşteriye geri ödenmesi için 14 gün süresi vardır. Ancak, bu süre beklenmeden ödemeler en hızlı şekilde yapılmaya çalışılmaktadır. Ürün bedelinin hesabınıza geçiş süresi, çalıştığınız bankaya bağlıdır ve firmamız bu süreye müdahale edemez.

• Kapıda ödeme ve havale ile ödenen ürün bedelleri, vereceğiniz IBAN numarasına yapılmaktadır.

 Iyzico ödeme sistemi kullanılarak kredi kartı ile ödenen ürün bedelleri, ilgili karta yine Iyzico sistemi üzerinden yapılmaktadır.

 Cayma/Vazgeçme hakkı kapsamında (beğenmeme, bol/dar gelme gibi durumlar) yapılan iadelerde, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır ve bu ücret, geri ödeme tutarından düşülerek müşteriye iade edilir.

 E-fatura mükellefleri, iade ve iptal işlemleri için, tarafımızdan kesilen faturaya dayanarak iade faturası düzenlemeleri gerekmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.